woensdag 1 februari 2012

Marianne design challenge..


Met deze kaart wil ik proberen mee te doen aan een challenge van Marianne design. Het is voor mij de eerste keer dat ik dit doe, dus ik hoop dat het goed genoeg is..
Het figuurtje komt uit een knipblad van Marianne. Ik vind hem zelf erg mooi, omdat ik weg ben van elfjes en dergelijke.
De bloemen heb ik gemaakt met mallen van Marianne, evenals de takjes.  Verder is de roze cirkel gewoon van kaart karton en heb ik in het midden van de bloemen nog splitpennen gebruikt, die ook in de felicitatie tag terugkomen. Helaas weet ik van deze tag even niet meer wat de oorsprong is..

2 opmerkingen:

  1. prachtige kaart heb je gemaakt!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Desingteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je... Begin hier eigenlijk net mee, dus ben wel blij met beetje feedback..

    BeantwoordenVerwijderen